pondělí 6. února 2017

Na skok v dílně

Je to tak, nezamkla jsem dílnu na sedm západů ;) Spoustě z vás jsem totiž v lednu stihla naslibovat nějaká ta homeopouzdra... Takže s chutí do toho, ať je hotovo.


Pár jsem jich stihla vyfotit ještě předtím, než jsem je poslala do světa, u některých to byl ale takový fofr, že jsem je balila, sotva jsem odstřihla poslední nitku.


Jedno bylo dokonce na 180 tubiček. Těch mrňavých, skleněných. Boironky by se sem nevešly ;)


Ale většina byla na standardních 40-60 boiron tub. A na pouzdra se mě v mailech ptáte pořád ;) Jsem ráda, že se líbí, ale teď je na zakázku šít nestíhám :( ALE ráda bych je výhledově měla skladem alespoň v pár kusech, tak mi držte palce, ať to klapne. Určitě vám dám vědět.


2 komentáře:

  1. Už asi rok si říkám, že si u Vás nějaké musím pořídit. Takže jdu Vám/nám držet palce :-D

    OdpovědětVymazat