středa 27. ledna 2016

Pořádek v kabelce

Přiznám se vám, že mám v kabelce spíš binec než pořádek. Všechno naházený pátý přes devátý a jediná kapsa, kterou využívám, je ta na mobil. Občas si zvládnu připnout klíče na šňůrku, většinou je ale lovím u dna kabelky a nadávám si, že je mi ta klíčenka pěkně k prdu, když ji nevužívám.

I to je jeden z důvodů, proč nešiju velký kabelky. Blbě se v nich hledá :D A taky mě z nich bolí záda, protože se dovnitř vejde fakt hodně věcí, většinou těch, co vůbec nepotřebuju...
Letos jsem se ale rozhodla, že tomu bude konec!

Moje Dámička a všechno, co se do ní vejde. 
Když už jsem našila tolik organizérů, začla jsem je taky používat. A vy aspoň uvidíte, jak se dají využít, případně, co všechno se dovnitř vejde.
Knížka, protože ne všechny knihy vyjdou jako e-knihy ;)
A tady velká taštička v plné polní
Diář A6, sluchátka, vizitky, kapesníky a dokladovka

A bez všech těch kapsiček se do mojí Dámičky vejde tahle hromádka:

Moje Dámička je ale menší než ty, co najdete u mě v eshopu. Proto jsem vám ještě nafotila jednu z obchodu, ať máte lepší představu, co a jak se vám tam vejde ;)
Plná a zavřená
Organizér, Fintipytlík, peněžěnka, penál, Kindle
A ještě jeden pohled dovnitř ve verzi pro ty, co raději knížku než čtečku ;)
Mimochodem, knížka uvnitř je "Otcem i matkou proti své vůli" od Zdeny Frýbové. Jestli se chcete hodně smát, vřele doporučuju ;)
A tady pěkně vyskládáno. Obaly na Kindle, penály i organizéry najdete tady
Jak to máte vy? Má ve vaší kabelce všechno svoje místo nebo zvládáte chaos? ;)


2 komentáře:

  1. To je vtipný, jak to máš každý pes jiná ves. Já taky, každý penálek v kabelce z jiné nejoblíbenější látky. A karabinka na klíče je úžasně praktická, rozumově to samozřejmě vím, ale taky ji NIKDY nepoužívám a klíče lovím na dně. Osvědčilo se mi mít přímo na klíčích látkové poutko, tak je mám vždycky hned najitý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji OBČAS použiju :D Když už jsem si ji tam ušila, že jo ;)

      Vymazat